Friday 23 December 2011

Filem pendek dari Vauzhall.Layz Production

Semenjak memiliki blog ini, para pengarah filem semakin rakus ingin mengambil saya berlakon dalam filem pendek arahan mereka. Jujur saya katakan, saya tak mampu hendak memenuhi hati semua orang. Jadi saya lakukan apa yang termampu sahaja.

Nah, disini saya kongsikan dengan anda hasil garapan pengarah muda yang saya sudah berkerjasama dengannya hampir 41 tahun dalam industri ini. Dalam masa 41 tahun, hanya 1 filem pendek berjaya dipertontonkan. Takpe lah, ini sudah cukup buat anda tersenyum puas melihatnya.




Anggaplah ini suatu permulaan dari saya dan pengarahnya. Akan diusahakan selebihnya.

Sesi Pembikinan



Beginilah teknik beliau meraikan kejayaan. Nyata berkesan.

Terima kasih kepada pemilik blog http://thebadsector.blogspot.com kerana mengambil saya sebagai pelakon. Terima kasih Blanka, blowjob!

No comments:

Post a Comment